Mgr. Lenka Kožnarová

Diplomová práce

Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/

Woodcock-Johnson's Test of Cognitive Abilities. Report on standardisation regarding needs in counselling diagnostic practise /correlation between subtests and school achievement, and relation between subtests and tests of special abilities
Anotace:
Abstrakt: Cílem této práce je informovat o vlastnostech a diagnostických možnostech Woodcock-Johnsonova testu kognitivních schopností. Jsou prezentovány výsledky výzkumné studie, jejíž cílem je ověřit predikční sílu školní úspěšnosti Woodcock-Johnsonovým testem kognitivních schopností. A dále ověřit možnosti využitelnosti při diagnostice specifických poruch učení srovnáním se specifickými zkouškami …více
Abstract:
Abstract: The objective is to inform on characteristics and diagnostic potentials of Woodcock-Johnson´s test of cognitive abilities. The results of exploratory study, whose main objectives are to prove predicative power by means of Woodcock-Johnson´s test of cognitive abilities, are presented. Also, verification of its utility when diagnosing specific learning disorders in comparison with specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta