Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/ – Mgr. Lenka Kožnarová
Mgr. Lenka Kožnarová
Diplomová práce
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Woodcock-Johnson's Test of Cognitive Abilities. Report on standardisation regarding needs in counselling diagnostic practise /correlation between subtests and school achievement, and relation between subtests and tests of special abilities
Anotace:
Abstrakt: Cílem této práce je informovat o vlastnostech a diagnostických možnostech Woodcock-Johnsonova testu kognitivních schopností. Jsou prezentovány výsledky výzkumné studie, jejíž cílem je ověřit predikční sílu školní úspěšnosti Woodcock-Johnsonovým testem kognitivních schopností. A dále ověřit možnosti využitelnosti při diagnostice specifických poruch učení srovnáním se specifickými zkouškami …víceAbstract:
Abstract: The objective is to inform on characteristics and diagnostic potentials of Woodcock-Johnson´s test of cognitive abilities. The results of exploratory study, whose main objectives are to prove predicative power by means of Woodcock-Johnson´s test of cognitive abilities, are presented. Also, verification of its utility when diagnosing specific learning disorders in comparison with specific …víceKlíčová slova
Klíčová slova Inteligence Woodcock – Johnsonův test kognitivních schopností Školní úspěšnost Zkouška sluchové diferenciace (WM) Zkouška sluchové analýzy a syntézy (SAS) Zkouška zrakové diferenciace J. Nováka a Test Rey-Ostherriethovy komplexní figury. Glossary Intelligence Woodcock-Johnson´s test of cognitive abilities School achievement Auditory differentiation test (WM) Test of auditory analysis and synthesis (SAS) Optical differentiation test by J. Novák Rey-Ostherreith´s complex personality test.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7gxo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
- Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŽNAROVÁ, Lenka. \textit{Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/fimua8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Jan Novák a vliv J. S. Bacha: Inventiones per Tonos XII
Jakub Toman -
Sociální a profesní vývoj pětice protektorátních novinářů souzených před Národním soudem v procesu Novák a spol. (č.6/47)
Lenka Popelková -
Hudba českých skladatelů 2. pol. 20. stol. v poslechových hodinách hudební výchovy (se zaměřením na komorní tvorbu J. Rychlíka, J. Nováka a P. Ebena)
Petr JANDA -
A comparative analysis of selected Czech theatre translations of Cat on a Hot Tin Roof and The Importance of Being Earnest in contrast to English originals
Dominika MENIAROVÁ -
Research on Occupational Aspirations of Students with Hearing Impairment: A Test of Social Cognitive Career Theory
Yong LEI -
The Correlation of Auditory and Experimental Analysis of the Selected Vowels in the English Pronunciation of Slovak Speakers
Rastislav METRUK