Ing. Hana Ďurajková

Master's thesis

Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku

Consumer Buying Behaviour in the Digital Age
Abstract:
The main objective of this diploma thesis was to identify the most appropriate type of content in marketing communication in digital media to influence purchase intention depending on the type of the product and level of consumer involvement within the framework of the elaboration-likelihood model of persuasion, the ELM. Within the theoretical part of this thesis, the author describes the issue of …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce bolo identifikovať, aký obsah marketingového oznámenia v digitálnych médiách je najviac vhodný na ovplyvnenie pravdepodobnosti nákupu v závislosti od typu produktu a stupňa angažovanosti spotrebiteľa v rámci pravdepodobnostného modelu vedomého spracovania informácií ELM. V teoretickej časti diplomovej práce autorka na základe prevedenej literárnej rešerše popísala problematiku …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
  • Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní