Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku – Ing. Hana Ďurajková
Ing. Hana Ďurajková
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Consumer Buying Behaviour in the Digital Age
Abstract:
The main objective of this diploma thesis was to identify the most appropriate type of content in marketing communication in digital media to influence purchase intention depending on the type of the product and level of consumer involvement within the framework of the elaboration-likelihood model of persuasion, the ELM. Within the theoretical part of this thesis, the author describes the issue of …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo identifikovať, aký obsah marketingového oznámenia v digitálnych médiách je najviac vhodný na ovplyvnenie pravdepodobnosti nákupu v závislosti od typu produktu a stupňa angažovanosti spotrebiteľa v rámci pravdepodobnostného modelu vedomého spracovania informácií ELM. V teoretickej časti diplomovej práce autorka na základe prevedenej literárnej rešerše popísala problematiku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ab5wa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
The Role of Digital Advice in Consumer Behaviour
Adam Rajnoha -
German Consumer Expectations and Behaviour in the Field of Digital Kitchen
Tina Yvonne Rönnberg -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Elizaveta Makarova