Měření postojů zákazníků k vybraným produktům "zeleného marketingu" – Bc. Tereza Fidlerová
Bc. Tereza Fidlerová
Bakalářská práce
Měření postojů zákazníků k vybraným produktům "zeleného marketingu"
Measuring customer attitudes to selected “green marketing” products
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje vztah spotřebitelů k zelenému marketingu. Cílem bylo změřit postoje zákazníků k produktům environmentálního neboli zeleného marketingu, zjistit postoje a to, jak se spotřebitelé staví k vybraným biopotravinám na trhu v ČR. Teoretická část obsahuje rešerši zdrojů souvisejících s tématem, praktická část se na základě realizovaného marketingového výzkumu pokouší zjistit a změřit …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the relationship of consumers to green marketing. The aim was to measure the attitudes of customers to environmental or green marketing products, to find out the attitudes and how consumers approach selected organic foods on the market in the Czech Republic. The theoretical part contains a search of resources related to the topic, the practical part tries to find out and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fprj6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Green marketing
Lucie Coufalová -
Biopotraviny na českém trhu a jejich spotřeba
Veronika Magon -
Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Kristýna Kalíková -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Green marketing
Martin Trojan