Bc. Lucie Sovová

Bakalářská práce

Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál

Model as a product of a modeling agency and event marketing potential
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnění event marketingových aktivit a zařazení modelky či modele jako marketingový nástroj. Dílčím cílem je objasnění úlohy modelky v případě reklamní fotografie, které nás dennodenně obklopují a způsobu jak na nás vizuálně i psychologicky tyto fotografie působí. Pro řešení hlavního cíle byla navrhnuta eventová akce, kdy byla hlavní náplní móda, a tím pádem byly využity …více
Abstract:
Abstract The goal of this thesis will be to examine marketing activities including the use of unrealistic models as a marketing tool. The issue of using visual strategies of promoting these images surrounding us everyday and how these activities are infecting society on a psychological level will be argued. Positive marketing practices have been around from the begining selling products. Fashion designers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace