Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí – Mgr. Šárka Ducháčková
Mgr. Šárka Ducháčková
Bakalářská práce
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
The Artistic Expression as a Means of Psychomotoricity Development in Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce "Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí" pojednává o výtvarném projevu jako prostředku sloužícímu ke zlepšení oslabených oblastí a případnému odhalení deficitů ve vývoji osobnosti předškolního dítěte. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, přičemž první z nich charakterizuje psychomotoriku, následující popisuje osobnost dítěte předškolního věku …víceAbstract:
My bachelor thesis “Artistic expression as a development tool of the child’s psychomotorics in preschool” deals with the artistic expression as a mean designed to better the attenuated areas and, alternatively, to discover the deficiencies in the personality development of the preschool child. The theoretical part is divided in three chapters, where the first part is concentrated on the child’s psychomotorics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r48u1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ -
Komunikační projev u dítěte předškolního věku
Kristýna KREUTZEROVÁ -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Nová média a výtvarný projev dítěte v předškolním věku
Zuzana Vystavělová