Koncept self-efficacy u asistentů pedagoga – Bc. Klára Pospíšilová
Bc. Klára Pospíšilová
Bakalářská práce
Koncept self-efficacy u asistentů pedagoga
Teaching Assistants’ Self-Efficacy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem self-efficacy u asistentů pedagoga. Cílem práce je zjistit a popsat míru self-efficacy asistentů pedagoga působících na základních školách běžných a speciálních a odhalit, na základě jakých podmínek je tato míra ovlivňována. Výzkumný soubor obsahuje 102 žen, které byly testovány pomocí online dotazníku, jenž byl tvořen na základě pracovní náplně asistenta pedagoga …víceAbstract:
The topic of this bachelor diploma thesis is a concept of self-efficacy among teaching assistants. Its aim is to find out and describe the degree of self-efficacy of teaching assistants working in common and special elementary schools and to discover the conditions that influence the self-efficacy degree. The research group contains 102 women who were tested by using an online questionnaire, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7ftg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA