Koncept self-efficacy u asistentů pedagoga – Bc. Klára Pospíšilová
Bc. Klára Pospíšilová
Bachelor's thesis
Koncept self-efficacy u asistentů pedagoga
Teaching Assistants’ Self-Efficacy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem self-efficacy u asistentů pedagoga. Cílem práce je zjistit a popsat míru self-efficacy asistentů pedagoga působících na základních školách běžných a speciálních a odhalit, na základě jakých podmínek je tato míra ovlivňována. Výzkumný soubor obsahuje 102 žen, které byly testovány pomocí online dotazníku, jenž byl tvořen na základě pracovní náplně asistenta pedagoga …moreAbstract:
The topic of this bachelor diploma thesis is a concept of self-efficacy among teaching assistants. Its aim is to find out and describe the degree of self-efficacy of teaching assistants working in common and special elementary schools and to discover the conditions that influence the self-efficacy degree. The research group contains 102 women who were tested by using an online questionnaire, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s7ftg/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA