Bc. Nela Schülerová
Bakalářská práce
Etické limity reklamy
Ethical Limits in Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými limity v reklamě. V teoretické části popisuje vznik etiky, názory filozofů od antiky až po moderní společnost a rozebírá reklamu, její historii, funkce a cíle. Dále se práce věnuje už samotné právní regulaci a samoregulaci, jejíž základní institucí je Rada pro reklamu. V praktické části, za pomoci analýzy dříve zrušených reklam, zjišťuji, jak jsou daná pravidla …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with ethical limits in advertisement. The theoretical part describes development of ethics, the main opinions of philosophers from antiquity to a modern society and it is focused on advertisement, its history, functions and targets. The second part is about the legal regulation as well as the self-regulation of The Advertising Council. In the practical part I analyze some …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qumji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Vladimír Ješko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Jitka SOUČKOVÁ -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Reklama na hranici etiky
Eliška Karešová