Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. – Ing. David Petrov
Ing. David Petrov
Bachelor's thesis
Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Motivation of sales representatives in company Telefónica O2 Czech Republic, inc.
Abstract:
SOUHRN Motivy a stimuly jsou hybnými prvky, které nám pomáhají konat. Zatímco motivy působí na jedince z vnitřku, stimuly přichází z venku. Volba mezi motivací a stimulací závisí na konkrétních podmínkách a načasování, jenž je velmi důležité. Z tohoto důvodu je potřeba získávat informace o jedinci (či o skupině jedinců), abychom mohli efektivně s jedincem – zaměstnancem, pracovat pro dosažení jeho …moreAbstract:
ABSTRACT Motives and stimuli are moving elements, which help us. While motives are produced by individuals from within, stimuli come from without. The options we take are dependant on motivation and stimulation , which in turn, depend upon concrete conditions and timing. That is very important. On this account it is necessary to extract information about the person (or about a group of individuals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l8ogm/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2008
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
PRACOVNÍ MOTIVACE A PRACOVNÍ VÝKON V KONTEXTU TEORIE VZTAHOVÉ VAZBY
Lenka KONŮPKOVÁ -
Pracovní motivace v soukromém sektoru
Lukáš Kosík -
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Martin Balínek -
Vyhodnocení pracovní motivace a pracovní spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Kateřina Macurová -
Pracovní motivace zaměstnanců v konkrétním podniku
Dominika Sedláčková -
Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity
Jakub Franc -
Využití klíčových ukazatelů výkonu pro strategické řízení podniku
Rostislav Kubánek