Jakub Řehulka

Bachelor's thesis

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Case Study on FBC Playmakers Prostějov

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Abstract:
This study aimed to examine some marketing issues with specific focus on stakeholders of a chosen regional Czech floorball club. Empirical part of this paper consists of a case study on FBC Playmakers Prostějov where three particular areas are analyzed; namely the external environment of the club, its key stakeholders and its marketing efforts. This case study is supported by a brief literature review …more
Abstract:
Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 10. 2012
  • Supervisor: David Harvey

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Řehulka, Jakub. Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics