Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders – Jakub Řehulka
Jakub Řehulka
Bachelor's thesis
Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Case Study on FBC Playmakers Prostějov
Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Abstract:
This study aimed to examine some marketing issues with specific focus on stakeholders of a chosen regional Czech floorball club. Empirical part of this paper consists of a case study on FBC Playmakers Prostějov where three particular areas are analyzed; namely the external environment of the club, its key stakeholders and its marketing efforts. This case study is supported by a brief literature review …moreAbstract:
Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 10. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHULKA, Jakub. \textit{Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fjhu1g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řehulka, Jakub. Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders
Nikola Kinkorová -
Vnímání kvality akce Slavnosti chřestu z pohledu klíčových destinačních stakeholders
Magdalena Černá -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza