Bc. Darina Poláčková

Diplomová práce

Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame

Vnímání emocionálních apelů v nekomerční reklamě
Anotace:
Cílem práce je na základě výsledků focus group popsat, jak účastníci cílové skupiny vnímají využité emoce v nekomerční reklamě a navrhnout vlastní nekomerční reklamu.
Abstract:
The aim of the master thesis is to describe how the participants of the focus group perceive the emotions used in chosen non-commercial advertisements and to design own non-commercial advertisement.
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je opísať, ako účastníci focus group vnímajú emócie používané vo zvolenej nekomerčnej reklame a taktiež navrhnúť vlastnú nekomerčnú reklamu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje a mezinárodní leadership