Katsiaryna Kurhan

Master's thesis

Vliv země původu na spotřebitelské chování

Effect of the country of origin on consumer behavior
Abstract:
Cílem této práce je zjistit, zda existuje vliv země původu na příslušníky Generace Y. V globálním prostředí se vyskytuje stále více hybridních výrobků a služeb, u kterých bývá těžké zjistit skutečný původu výrobku. Dimenze, východiska a vliv země původu na spotřebitelské chování jsou středem pozornosti této práce. Mnoho studií se zaměřuje i na trade-off mezi COE (contry of origin efect) a dalšími atributy …more
Abstract:
The aim of this work is to find out whether there is an influence of the country of origin on Generation Y members. The dimension, background and influence of the country of origin on consumer behavior are the focus of this work. Many studies also focus on trade-off between COE (contry of origin efect) and other product attributes. The analysis, which aimed to answer the research questions, consisted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2020
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78530