Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu – Bc. Nikola Jurzycová
Bc. Nikola Jurzycová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Marketing communication of selected political parties within political marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace vybraných politických stran a návrh doporučení k jejímu zlepšení v rámci politického marketingu. Teoretická část diplomové práce bude orientována na problematiku politického marketingu s důrazem na marketingovou komunikaci. V praktické části budou charakterizovány konkrétní politické subjekty, které budou předmětem zkoumání. V další části …víceAbstract:
This diploma thesis aims at the evaluation of the marketing communication of the selected political parties and the proposal of possible improvement in terms of political marketing. The theoretical part of the diploma thesis aims at the issue of political marketing with an emphasis on marketing communication. The practical part will characterize the specific political authorities that will be the subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/iasus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURZYCOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fk3sgg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová