Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele – Bc. Denisa Vomáčková
Bc. Denisa Vomáčková
Master's thesis
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Psychological Aspects of Consumer Purchase Behavior
Anotácia:
Uvedená diplomová práce se zaměřuje na psychologické faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, a popisuje také jeho samotné chování. Při zpracování diplomové práce jsem vycházela z teoretických poznatků získaných studiem literatury, internetových zdrojů a z odpovědí dotazníku. Na závěr uvádím svá doporučení a návrhy.Abstract:
This thesis focuses on the psychological factors influencing consumer behavior, and also describes his own behavior. When writing out the thesis, I used theoretical knowledge I gained from studying literature, internet resources and from the replies to the questionnaire. In conclusion I make recommendations and suggestions.Kľúčové slová
černá skříňka kupní rozhodovací proces marketingová strategie marketingový mix motivace osobnost potřeba psychologie spotřebitele spotřební chování učení black box buying behaviour consumer behavior consumer psychology learning marketing mixmarketing strategy motivation need personality purchase decision proces.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/16146/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOMÁČKOVÁ, Denisa. \textit{Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fkc8eo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová