Mohamad Alshafei

Master's thesis

Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic

Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Abstract:
In the age of the consumer, people are increasingly demanding instant access to the things they want, and the things they didn't realize they wanted. In 2016, retail ecommerce sales, products and services ordered via the internet, reached $1.915 trillion, accounting for 8.7% of total retail spending worldwide. eMarketer expects retail ecommerce sales will increase to $4.058 trillion in 2020, making …more
Abstract:
V tomto věku spotřebitelů lidé stále více vyžadují okamžitý přístup k věcem, které chtějí a k věcem, které si neuvědomují, že chtějí. V roce 2016 prodej maloobchodního elektronického sektoru, produktů a služeb objednaných přes internet dosáhl výše 1,915 bilionu dolarů, což představuje 8,7% celkových maloobchodních výdajů po celém světě. EMarketer očekává, že prodej maloobchodního elektronického obchodu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Alshafei, Mohamad. Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing