Mohamad Alshafei

Master's thesis

Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic

Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Abstract:
In the age of the consumer, people are increasingly demanding instant access to the things they want, and the things they didn't realize they wanted. In 2016, retail ecommerce sales, products and services ordered via the internet, reached $1.915 trillion, accounting for 8.7% of total retail spending worldwide. eMarketer expects retail ecommerce sales will increase to $4.058 trillion in 2020, making …viac
Abstract:
V tomto věku spotřebitelů lidé stále více vyžadují okamžitý přístup k věcem, které chtějí a k věcem, které si neuvědomují, že chtějí. V roce 2016 prodej maloobchodního elektronického sektoru, produktů a služeb objednaných přes internet dosáhl výše 1,915 bilionu dolarů, což představuje 8,7% celkových maloobchodních výdajů po celém světě. EMarketer očekává, že prodej maloobchodního elektronického obchodu …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Alshafei, Mohamad. Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing

Práce na příbuzné téma