Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic – Mohamad Alshafei
Mohamad Alshafei
Master's thesis
Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Abstract:
In the age of the consumer, people are increasingly demanding instant access to the things they want, and the things they didn't realize they wanted. In 2016, retail ecommerce sales, products and services ordered via the internet, reached $1.915 trillion, accounting for 8.7% of total retail spending worldwide. eMarketer expects retail ecommerce sales will increase to $4.058 trillion in 2020, making …viacAbstract:
V tomto věku spotřebitelů lidé stále více vyžadují okamžitý přístup k věcem, které chtějí a k věcem, které si neuvědomují, že chtějí. V roce 2016 prodej maloobchodního elektronického sektoru, produktů a služeb objednaných přes internet dosáhl výše 1,915 bilionu dolarů, což představuje 8,7% celkových maloobchodních výdajů po celém světě. EMarketer očekává, že prodej maloobchodního elektronického obchodu …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Alshafei, Mohamad. Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň