Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce – Kateřina Kašná
Kateřina Kašná
Diplomová práce
Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce
The Analysis of Customer Attitudes to the Private Brand
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma: „Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce“. Konkrétně se jedná o maloobchodní značku Globus, která je na českém trhu nabízena od října roku 2009. Maloobchodní neboli privátní značky jsou relativně nově vzniklou kategorií značek. Slouží k označení výrobků, které distribuční kanál (obvykle maloobchodní) nakoupí od výrobce a dále je nabízí k prodeji pod svým …víceAbstract:
The Dissertation is Elaborated on the Theme: "The Analysis of Customer Attitudes to the Private Brand" Specifically, the Private Brand Globus, which is Offered on the Czech Market since October 2009. Store or Private Labels are a Relatively Newly Created Category Brands. They Serve to Designate Goods which Distribution Channel (Usually Retail) Buys from Producers and Offers them for Sale under his …víceKeywords
Značka privátní značka maloobchod spotřebitel marketingový výzkum konkurence budování značky hypermarket supermarket diskont marketingová komunikace zákazník výrobek zboží postoje spokojenost důležitost. Brand Private Label Retail Consumer Marketing Research Competition Brand Building Discount Marketing Communication Product Goods Attitudes Satisfaction Importance.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79479
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Magdalena Pastrňáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová