Kateřina Kašná

Diplomová práce

Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce

The Analysis of Customer Attitudes to the Private Brand
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma: „Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce“. Konkrétně se jedná o maloobchodní značku Globus, která je na českém trhu nabízena od října roku 2009. Maloobchodní neboli privátní značky jsou relativně nově vzniklou kategorií značek. Slouží k označení výrobků, které distribuční kanál (obvykle maloobchodní) nakoupí od výrobce a dále je nabízí k prodeji pod svým …více
Abstract:
The Dissertation is Elaborated on the Theme: "The Analysis of Customer Attitudes to the Private Brand" Specifically, the Private Brand Globus, which is Offered on the Czech Market since October 2009. Store or Private Labels are a Relatively Newly Created Category Brands. They Serve to Designate Goods which Distribution Channel (Usually Retail) Buys from Producers and Offers them for Sale under his …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Hana Svobodová
  • Oponent: Magdalena Pastrňáková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod