Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů – Bc. Filip Janás
Bc. Filip Janás
Master's thesis
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Building the Skompasem.cz Brand with Online Tools
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on branding of a newly emerging travel agency on the Czech market. The author draws on his practical knowledge in the field of tourism and tourism marketing. The theoretical part of the thesis explains the concepts related to the meaning of travel agencies, focuses on corporate values, visual identity, communication tonality, brand archetypes, explains the communication strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janás, Filip. Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur
Barbora Rušikvasová -
Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice
Lucie HARTMANOVÁ -
Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19
Valerie Dolejší