Bc. Filip Janás

Master's thesis

Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Building the Skompasem.cz Brand with Online Tools
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on branding of a newly emerging travel agency on the Czech market. The author draws on his practical knowledge in the field of tourism and tourism marketing. The theoretical part of the thesis explains the concepts related to the meaning of travel agencies, focuses on corporate values, visual identity, communication tonality, brand archetypes, explains the communication strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janás, Filip. Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe