Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy – PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Disertační práce
Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy
Use of Multimedia Technologies for Pupils with Special Educational Needs in Inclusive Educational Settings
Anotace:
Předkládaná disertační práce je zaměřena na problematiku multimediálních technologií ve speciální pedagogice. Empirická část disertační práce zahrnuje dvě výzkumná šetření. První kvantitativní výzkum je zaměřen na využití digitálních technologií (PC) se stanoveným hlavním cílem analyzovat využití digitálních technologií (včetně informačních a komunikačních technologií) u žáků se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The dissertation thesis focuses on the use of multimedia technologies in special education. Its research includes two researches. The quantitative research offers analyse of the use of digital technologies (PC), including information and communication technologies, for pupils with special educational needs (SEN) at mainstream primary schools. The following qualitative research focuses on ICT, namely …víceKlíčová slova
Inkluzivní vzdělávání inkluzivní vyučování žák se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení rámcový vzdělávací program mediální kompetence informační a komunikační technologie multimediální technologie počítač interaktivní tabule tablet iPad interaktivní software kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum inclusive education inclusive teaching pupil with special educational needs specific learning difficulties Framework Educational Programme media competences information and communication technologies multimedia technologies computer interactive board interactive software qualitative research quantitative research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jspxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJZLEROVÁ, Lenka. \textit{Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/fl6zpg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Information and communication processes in the manufacturing company
Sm Aktaruzzaman -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová