Nikola Svobodová

Bakalářská práce

Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů

Group shopping as a way of marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické …více
Abstract:
This thesis, called "Group shopping as a way of marketing tool", describes discount portals and their trends. Theoretical part observes types of media, which are possible to use for the discount portals. Then my thesis describes an origin of discount portals in USA and the way of expansion of that portals to the Czech republic. Then the giants of that market are described. The goal of a practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Petr Pinka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31267