Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů – Nikola Svobodová
Nikola Svobodová
Bakalářská práce
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Group shopping as a way of marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické …víceAbstract:
This thesis, called "Group shopping as a way of marketing tool", describes discount portals and their trends. Theoretical part observes types of media, which are possible to use for the discount portals. Then my thesis describes an origin of discount portals in USA and the way of expansion of that portals to the Czech republic. Then the giants of that market are described. The goal of a practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Petr Pinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Miroslav Sláma -
Profil zákazníka slevových portálů v oblasti služeb cestovního ruchu
Eliška Juráková -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Czech market of mortgage loans before and after the crisis in the USA and the Czech Republic
Nikola Bernátová -
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
Petra Hladky -
Voicing political opinions in different national cultures: A contrastive analysis of political parties´ websites in the UK/USA and the Czech Republic
Barbora KOZIORKOVÁ