Propagace podniku na sociálních sítích – Anežka Huňáčková
Anežka Huňáčková
Bakalářská práce
Propagace podniku na sociálních sítích
Business promotion on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce je zpracována ve spolupráci s podnikem Victoria’s Fields, který se zabývá ruční výrobou a prodejem květinových šperků. Teoretická část práce definuje pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu a online marketingu. Dále charakterizuje jedny z nejrozšířenějších sociálních sítí jako jsou Facebook a Instagram a popisuje jejich využití pro propagaci podniku. V rámci praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis was written in cooperation with Victoria’s Fields company, which produces and sales handmade floral jewelry. The theoretical part of the thesis defines the terms related to marketing, marketing mix and online marketing. It also characterizes popular social networks such as Facebook and Instagram and describes their usage for business promotion. A questionnaire survey was prepared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Mesh sítě dlouhého dosahu pro obousměrnou komunikaci
Ondřej Šolc -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2022