Úvěry malým a středním podnikatelům – Bc. Simona Mohacsi
Bc. Simona Mohacsi
Diplomová práce
Úvěry malým a středním podnikatelům
Credits for Small and Medium Entrepreneurs
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám doporučením nejvhodnějšího úvěrového produktu konkrétnímu podnikateli ze segmentu malého a středního podnikání u konkrétní banky. Definování podnikatele a kritérií pro určení malého a středního podnikání je teoretickou částí mé práce. Zpracování finanční i nefinanční analýzy žadatele o poskytnutí podnikatelského úvěru a vzájemně propojených osob v ekonomicky spjaté …víceAbstract:
In my thesis I deal with the recommendation of the most suitable loan of the concrete bank to the concrete entrepreneur in the segment of small and medium enterprises. The theoretical part of my thesis includes the definition of an entrepreneur and of criteria for determining small and middle enterpreneurs. The analytical part of my thesis consists of the elaboration of financial and nonfinancial analysis …víceKlíčová slova
úvěr klient banka malý a střední podnikatel loan client bank small and medium entrepreneur
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/axnt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Denis Biedermann, PhD.
- Oponent: Ing. Zdeněk Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík