Bc. Andrea Kaščáková

Bakalářská práce

Tvorba mediální stategie

Media strategy preparation
Anotace:
Na podzim loňského roku se uskutečnily volby do krajských zastupitelstev a doplňovací volby do Senátu Parlamentu ČR. Pro svou práci jsem si zvolila téma Tvorba mediální strategie. Tu chci aplikovat na volební kampani jedné z politických stran, a to Volební kampaň ČSSD pro volby do krajských zastupitelstev a doplňovací volby do Senátu Parlamentu ČR. Volební kampaň se před prakticky kterýmikoliv volbami …více
Abstract:
In the autumn 2008 have happened elections to Regional council and complementary elections to Senate of Parliament of Czech Republic. For my bachelor I have choosen „Media Strategy Creation“ as a theme. I would like to apply this on election campaign by the one of the political party. In the concrete speaking of Election campaign of ČSSD. Election campaing standing before any elections can be practicaly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace