Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie – Olga Vančurová
Olga Vančurová
Bachelor's thesis
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
The influence of media on perception of the own body with emphasis on the issue of cosmetic surgery
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje estetické chirurgii jako trendu moderní doby. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se dále dělí na pět kapitol. První, druhá a třetí kapitola se zabývají vysvětlením pojmů plastická a estetická chirurgie, historií plastické a estetické chirurgie a vybranými zákroky. Čtvrtá kapitola pojednává o provedených výzkumech v oblasti estetické chirurgie, o medializaci …moreAbstract:
The bachelor thesis is related to the cosmetic surgery as a trend of the modern times. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into five chapters. The first, second and third chapter deal with the explanation of the terms plastic and cosmetic surgery, history of plastic and cosmetic surgery and the chosen procedures. The fourth chapter discusses the researches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25707
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Dagmar Skokanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Aplikace marketingových nástrojů ve vybraném segmentu estetické chirurgie
Tereza Gálová -
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie
Barbora Kalcovská -
Návrh projektu založení soukromé ambulance plastické chirurgie
Simona Skuhravá -
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Pavlína Dvořáková -
Žena a metody plastické chirurgie
Nikola BRANČÍKOVÁ -
Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu
Veronika Pospíchalová -
Vývoj českého anarchistického hnutí před první světovou válkou ve světle periodik Nový kult a Mladý průkopník
Václav VAVRUŠKA -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová