Vladislav Smialek
Bachelor's thesis
Rebranding české značky - Škoda
Rebranding of Czech brand - Škoda
Abstract:
Název: Rebranding české značky – ŠkodaCíl: Cílem této bakalářské práce je zkoumat, zdali byl zvolen správný postup rebrandingu české společnosti Škoda Auto. Jestli byly dodrženy veškeré hodnoty značky. Dále také získání dostatečného počtu informací, včetně podnětů, které povedou k navrhnutí nových možností v oblasti vzhledu současných autosalonů.Metody: Rebranding je zkoumán v rámci historie této značky …moreAbstract:
Title: Rebranding of Czech brand – Škoda Objective: The aim of this bachelor thesis is to examine the correct procedure for rebranding the Czech company Škoda Auto. If all brand values have been chosen correctly. Moreover, getting enough information, including suggestions that will lead to the proposal of new options, in the field of current car showrooms.Methods: Rebranding is explored within the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights