Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ – Bc. Zdeňka BERANOVÁ
Bc. Zdeňka BERANOVÁ
Master's thesis
Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ
Evaluation and comparison of text books of geography for higher education
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice učebnic. V práci jsou porovnávány vybrané učebnice zeměpisu od Nakladatelství České geografické společnosti a od SPN pedagogického nakladatelství. Vybrané učebnice byly posuzovány na základě celkové didaktické vybavenosti a na základě obtížnosti textu. Zvolený metodický aparát je v práci detailně popsán. Další metodou použitou v této práci bylo dotazníkové …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of textbooks. Selected geography textbooks published by Czech Geographical Society and by SPN (National Educational Publishing) are compared in the study and judged according to their didactic qualities and the difficulty of their content. In detail, the chosen methodological apparatus is described inside. Another method used in this theses is a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Pluháčková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERANOVÁ, Zdeňka. Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Bi-Ge
Theses on a related topic
-
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Porovnání podoby a zpracování vybraného tématu v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň ZŠ v ČR a ve vybrané německy mluvící zemi
Anna BRADNOVÁ -
Hodnocení kvality grafických prvků učebnic přírodopisu v tematickém celku bezobratlí
Markéta JENIŠOVÁ -
Environmentální výchova v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Lucie Gavláková -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková