Bc. Marina Smirnova

Bachelor's thesis

Péče o zákazníka v oblasti marketingu

Customer Care Analysis in Marketing
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit současný stav péče o zákazníky ve společnosti Alza.cz. Dílčími cíli práce bylo prozkoumat nabídku služeb v oblasti péče o zákazníky ve vybrané firmě, zhodnotit spokojenost zákazníků s tímto systémem péče, vyhledat souvislosti v hodnocení spokojenosti zákazníků, spolehlivosti obchodu a ochotě doporučovat obchod dalším zákazníkům. Vedlejším cílem práce bylo prozkoumat znalost …more
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the current state of customer care in Alza.cz. The partial goal of the work was: to explore the range of customer care services in the selected company, to evaluate customer satisfaction with this care system, to look for links in customer satisfaction assessments, business reliability and willingness to recommend business to other customers. The secondary goal of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní