Přímý marketing vybraných luxusních značek – Mai Hoa Nguyen
Mai Hoa Nguyen
Bachelor's thesis
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Direct marketing of specific luxury brands
Anotácia:
Hlavním tématem bakalářské práce je péče o klienta luxusu konkrétních luxusních módních domů. Cílem je zjistit nástroje péči o klienta, které vybrané luxusní značky používají a dále na základě průzkumu zjistit, zda je kvalitní servis jedním z faktorů, které klienty motivuje k uskutečnění nákupu. Teoretická část charakterizuje luxus a jeho specifika, luxusní značku a komunikaci luxusních značek včetně …viacAbstract:
The main topic of this thesis is clienteling of specific luxury brands. The aim is to find out which tools these luxury brands are using for clienteling and based on a survey to determine whether the quality of service is one of the factors that motivate clients to purchase. The theoretical part defines luxury and its specifics, luxury brand and communication of luxury brands including direct marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jana Olšovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Budování české luxusní hodinářské značky
Jan Řehořovský -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková