Premeny identít detí na pozadi detských televíznych hrdinov – Bc. Lucia Gaňová
Bc. Lucia Gaňová
Master's thesis
Premeny identít detí na pozadi detských televíznych hrdinov
The Transformation of Children's Identities in the Light of Children's Television Heroes
Abstract:
The Master thesis of The Transformation of Children's Identities in the Light of Children's Television Heroes maps opinions of informants on the issue of identification with the identity of the children's heroes from television series. In the theoretical part it defines the key terms and explains the theoretical basis for research conducted with middle school children. It characterises the identity …viacAbstract:
Diplomová práca Premeny identít detí na pozadí detských televíznych seriálov, mapuje názory informantov v problematike stotožňovania sa s identitou hrdinov detských televíznych seriálov. V teoretickej časti definuje kľúčové pojmy a objasňuje teoretické východiská pre výskumné šetrenie uskutočnené s deťmi stredného školského veku. Charakterizuje identitu a objasňuje teórie učenia, ktoré deti využívajú …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q4ez9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Rómska kultúrna identita a stredná Európa
Tomáš Dunko