Logopedická intervence u dětí ve základní škole speciální – Mgr. et Mgr. Ivana Báčová
Mgr. et Mgr. Ivana Báčová
Bachelor's thesis
Logopedická intervence u dětí ve základní škole speciální
Speech therapy for children in special elementary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na logopedickou intervenci dětí v základní škole speciální. Jsou v ní rozebrány čtyři konkrétní případy dětí s narušenou komunikační schopnosti. Každému dítěti je věnována určitá část práce. Nalezneme zde kazuistiku, analýzu šetření a závěry z šetření vyplývající.Abstract:
The bachelor´s thesis is focused on children's speech therapy intervention in elementary school special. They discussed the four specific cases of children with impaired communication skills. Each child is given a part. We find here a case report, analysis and conclusions of the investigation arising from the investigation.Keywords
logopedická intervence vývoj řeči psychomotorický vývoj percepčně-kognitivní vývoj komunikace mentální postižení vývojová dysfázie mozková obrna alternativní a augumentativní komunikace komunikace. speech therapy speech development psychomotor development perceptual-cognitive development communication mental retardation developmental dysphasia cerebral palsy alternative and augumentative communication
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r7028/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Využití prostředků alternativní a augmentativní komunikace ve vybraném předškolním zařízení
Monika KOUDELKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v zařízeních sociálních služeb ve Zlínském kraji
Tereza GAJDŮŠKOVÁ -
Komunikace jedinců s autismem prostřednictvím systému PECS
Kateřina Fejfušová -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Logopedická intervence u předškolního dítěte s vývojovou dysfázií
Jana Jirásková -
Využití iPadu v rámci logopedické intervence žáků s narušeným vývojem řeči
Barbora Stanková