Jan Velcl

Bachelor's thesis

On-line marketing e-shopů.

On-line marketing for e-shops
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikační strategií podniku. V práci je vysvětlena základní problematika a související pojmy. S tvorbou nové komunikační strategie též souvisí poznání situace, v jaké se společnost nachází. K tomuto účelu byly využity analýzy okolí podniku. Dále práce obsahuje poznatky o komunikačním mixu jako součásti marketingového mixu. Na závěr byla vytvořena propagační kampaň pro nový koncept …more
Abstract:
This work deals with the communication strategy of the company. The thesis explains the basic issues and related concepts. The creation of a new communication strategy is also related to the knowledge of the situation in which the company finds itself. For this purpose, analyzes of the company's surroundings were used. Furthermore, the work contains knowledge about the communication mix as a part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Velcl, Jan. On-line marketing e-shopů.. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní