Denisa Hrochová
Diplomová práce
Aktivity na podporu čtenářství
Activities Supporting Reading
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářství. Důraz je kladen na potřeby, zájmy a současně rozvoj čtenářských dovedností pubescentního čtenáře. Teoretická část poskytuje orientaci v základních pojmech korelujících se čtenářstvím, objasňuje vlivy formující současný stav čtenářství a zaznamenává vybrané aktivity podporující vztah žáků k četbě. Pozornost je věnována klíčovým rovinám čtenářské gramotnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vojtěch Veselý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Robotické technologie v knihovnách v kontextu digitální gramotnosti
Matty Čechovských -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ -
Adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí
Lucie SKOUPÁ -
Klima školní třídy
Stanislava Schöpková -
Zahraniční internetové vzdělávací projekty na podporu dětského čtenářství
Kristýna Macháčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022