Jana TEICHEROVÁ

Bachelor's thesis

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu {\clqq}Babská jazda`` kavárny Steps Café …viac
Abstract:
My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing{\crq}s emotional base. In practical part, I describe real event called {\clqq}Ladies drive`` hosted by Steps Cafe. In final …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 17156

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TEICHEROVÁ, Jana. Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics