Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café – Jana TEICHEROVÁ
Jana TEICHEROVÁ
Bachelor's thesis
Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café
Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu {\clqq}Babská jazda`` kavárny Steps Café …viacAbstract:
My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing{\crq}s emotional base. In practical part, I describe real event called {\clqq}Ladies drive`` hosted by Steps Cafe. In final …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
17156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEICHEROVÁ, Jana. \textit{Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fmwz1z/.
Jak správně citovat práci
TEICHEROVÁ, Jana. Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Martina HANTYCHOVÁ -
Event marketing a jeho místo v komunikační mixu
Marcela MALENKOVÁ -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová