Bc. Radka Šámalová

Diplomová práce

Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru

Intended and unintended effects of marketing communications in the social space
Anotace:
Diplomová práce Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru pojednává o dopadech reklamních komunikačních kampaní na konzumní společnost. První část práce pohlíží na problematiku daných efektů jako na celek, kterému se snaží vytvořit odpovídající teoretický rámec. Přináší pohled na proces utváření postojů jednotlivců v pozadí komunikačních kampaní a reflektuje intervenční …více
Abstract:
The thesis Intended and Unintended Effects of Marketing Communications in the Social Space describes the impact of commercial communication campaigns on consumer society. The first part of the thesis describes the topic of those effects in overall view for which it proposes a corresponding theoretical frame - it brings an overview of the forming process of an attitude of individuals on the background …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní