Marketingová kampaň portálu Terap.io – Bc. Veronika Michálková
Bc. Veronika Michálková
Diplomová práce
Marketingová kampaň portálu Terap.io
Marketing Campaign for Terap.io
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové kampaně pro platformu Terap.io, která poskytuje službu online terapie. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část popisuje službu online terapie a marketingové nástroje, které jsou využity v návrhu kampaně, především influencer marketing. Praktická část zobrazuje výsledky provedeného dotazníkového šetření ohledně aktivity respondentů …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of an online marketing campaign for the Terap.io platform, which provides online therapy. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the online therapy service and the marketing tools that are used in the campaign design, mainly influencer marketing. The practical part shows the results of a questionnaire survey conducted regarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Michálková, Veronika. Marketingová kampaň portálu Terap.io. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk