Tereza Ruiderová

Bakalářská práce

Zapojení celebrit jako marketingový nástroj produktů kosmetiky a parfémů

Celebrity involvement as a marketing tool for cosmetics products and perfumes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace značek, a to především u značek kosmetiky a parfémů. Cílem práce je zhodnocení dopadu známých osobností na nákupní chování českých spotřebitelů a postojů k této formě propagace. V první části je přiblížena teorie nákupního chování, referenčních skupin a celebrity marketingu, kde jsou vymezeny pojmy celebrit. Jsou popsány …více
Abstract:
This bachelor‘s thesis deals with involvement of celebrities in the marketing communication of brands, especially cosmetics and perfume brands. The aim of the thesis is to evaluate the impact of celebrities on the buying behaviour of Czech customers and their attitudes towards this form of promotion. The first part of this thesis describes consumer buying behaviour, reference groups and celebrity marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89439

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management