Zapojení celebrit jako marketingový nástroj produktů kosmetiky a parfémů – Tereza Ruiderová
Tereza Ruiderová
Bachelor's thesis
Zapojení celebrit jako marketingový nástroj produktů kosmetiky a parfémů
Celebrity involvement as a marketing tool for cosmetics products and perfumes
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace značek, a to především u značek kosmetiky a parfémů. Cílem práce je zhodnocení dopadu známých osobností na nákupní chování českých spotřebitelů a postojů k této formě propagace. V první části je přiblížena teorie nákupního chování, referenčních skupin a celebrity marketingu, kde jsou vymezeny pojmy celebrit. Jsou popsány …viacAbstract:
This bachelor‘s thesis deals with involvement of celebrities in the marketing communication of brands, especially cosmetics and perfume brands. The aim of the thesis is to evaluate the impact of celebrities on the buying behaviour of Czech customers and their attitudes towards this form of promotion. The first part of this thesis describes consumer buying behaviour, reference groups and celebrity marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity marketing
Jana Kočišová -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Využití celebrit v mediální marketingové komunikaci
Iva Uhrynová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar