Bc. Lukáš Šroub

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast marketingu jako celku a využití marketingových nástrojů s přenesením do nestátních neziskových organizací (NNO). Práce hlouběji přibližuje marketingový proces v neziskových organizacích, dále se zabývá oblastí fundraisingu a právním rámcem fungování jednotlivých forem NNO. Zároveň sleduje specifika, které můžeme nalézt v jednotlivých oborech a také roli …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the area of marketing as a whole and the use of marketing tools with transfer to non-governmental non-profit organizations (NNO). The work goes deeper into the marketing process in non-profit organizations, it also deals with fundraising and the legal framework for the operation of individual forms of NNO. It also monitors the specificities that we can find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní