Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost – Bc. Anna Roubíková
Bc. Anna Roubíková
Master's thesis
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Creating a marketing plan for the selected company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti“ je analýza současného marketingového plánování centra asistované reprodukce zdravotnického holdingu. Současně je zde vypracován návrh marketingové strategie a doporučení v dané oblasti. V teoretické části je vysvětleno samotné marketingové plánování a podstata marketingu. Praktická část je zaměřena na centrum asistované reprodukce …moreAbstract:
The subject of the thesis „Creating a marketing plan for the selected company“ is the analysis of current marketing planning of center of assisted reproduction of medical holding. At the same time there is a proposal of marketing strategy and recommendations in the given area. The theoretical part explains the marketing planing and the principle of marketing. Specifically, there is pressented portfolio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n06md/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace a návrh změn pro Centrum asistované reprodukce Fakultní nemocnice Brno
Vilém Lepil -
Právní a etické aspekty asistované reprodukce
Michaela Svajčíková -
Edukace žen o metodách asistované reprodukce
Karolína LASÁKOVÁ -
Problematika asistované reprodukce
Gabriela ŠTORKÁNOVÁ -
\kur{Mycoplasma hominis} a \kur{Ureaplasma urealyticum} v genitálním ústrojí pacientů z Centra asistované reprodukce Pardubice
Lucie Farkašová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák