Využití korespondenční analýzy v marketingu – Kateřina TONDLOVÁ
Kateřina TONDLOVÁ
Bachelor's thesis
Využití korespondenční analýzy v marketingu
Use of correspondence analysis in marketing
Abstract:
Pro mou bakalářskou práci jsem nejprve provedla vlastní marketingový výzkum, který se týkal mobilních telefonů. Respondenti odpovídali na dotazník, který jsem si předem pro tyto účely vytvořila. Díky tomuto marketingovému výzkumu jsem získala informace o tom, co vlastně lidé od mobilních telefonů očekávají, podle čeho si mobilní telefony vybírají, kolik peněz za mobilní služby i mobilní aparáty utrácejí …moreAbstract:
At first for my bachelor thesis was conducted my own marketing research, which was focused on mobile phones. Respondents filled the questionnaire, which was previously created for this purpose. With this marketing research, I received information about what people expect from mobile phones, according to what type of the mobile phones are bought, how much money on mobile services and mobile devices …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
18979
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michael Rost, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TONDLOVÁ, Kateřina. \textit{Využití korespondenční analýzy v marketingu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fnu8z5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TONDLOVÁ, Kateřina. Využití korespondenční analýzy v marketingu. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Návrh držáku mobilního telefonu
Filip Lanča -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Korespondenční analýza
Miriam Šventová -
Korespondenční analýza
Denis DRZYZGA -
Sekvenční stratigrafie devonských bioeventů: mikrofacie a kompoziční analýza karbonátových sedimentů Barrandienu
Hedvika Weinerová -
Analýza korespondenčního stylu Bohuslava Reynka
Petra BURDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights