Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi – Ing. Natália Hudecová
Ing. Natália Hudecová
Diplomová práce
Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi
Use of the concept of relationship marketing in business practice
Abstract:
The aim of the diploma thesis entitled Use of the relationship marketing concept in business practice is to analyse and evaluate the relationship marketing of the selected company. The diploma thesis is focused on the concept of relationship marketing in connection with the corporate culture of the selected company. The subject of the thesis is the analysis of the relationship between the company's …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce s názvom Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi je analyzovať a zhodnotiť vzťahový marketing vybranej spoločnosti. Diplomová práca je zameraná na koncepciu vzťahového marketingu v súvislosti s podnikovou kultúrou vybranej spoločnosti. Predmetom práce je analýza vzťahov medzi vedením spoločnosti a jej podriadenými zamestnancami a to, ako tento vzťah vplýva …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/zxn48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDECOVÁ, Natália. \textit{Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/fnucct/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Interná komunikácia v komunikačnej stratégii vybraného podniku služieb
Júlia Varróová -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Manažérska komunikácia v hoteloch
Gabriela Oravcová -
Interná marketingová komunikácia vo vybranej finančnej inštitúcii
Marianna Baluchová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Interná a externá komunikácia v podnikateľských subjektoch
Alica Staňová