Ověření projektivní psychologické techniky nedokončené věty u dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska – Martin David
Martin David
Diplomová práce
Ověření projektivní psychologické techniky nedokončené věty u dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska
Verification of projective psycho-diagnostic technice {\clqq}Unfinished sentences`` for children at the age of 8 {--} 9 in the Opavsko region
Anotace:
V diplomové práci jsem ověřoval a aplikoval psychodiagnostickou projektivní techniku Nedokončené věty (Válková, 2000) na soubor 100 dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska. Technika byla ověřována z hlediska stability škály v čase a použití kategoriálních jednotek. Dále jsem zjišťoval případné rozdíly mezi výsledky chlapců a dívek a srovnával jsem dřívější práce studentů (Hajzner, 2006, Oborná 2007 …víceAbstract:
In the thesis I verified and applied the psycho-diagnostic projective technice "Unifinished sentences (Válková, 2000) on a group of 100 children at the age of 8 - 9 in the Opavsko region. The technice was verified from the point of view of the score consistency in time and use of categorisation units. I also examined possible differences between the results of boys and girl and compared previous reces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 9. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2008
- Vedoucí: Hana Válková
- Oponent: Julie Wittmannová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVID, Martin. \textit{Ověření projektivní psychologické techniky nedokončené věty u dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/fo4h79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Využití rytmických a hudebně pohybových cvičení u dětí mladšího školního věku Usige of rhytmic and musically motoric exercises for younger school age children
Jana SCHNEIDEROVÁ -
Metody manželského, partnerského a rodinného poradenství
Liliana JANÁKOVÁ -
Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku
Barbora PRŮŠOVÁ -
Numerické metody pro řešení soustav lineárních rovnic
Václav Harapes -
Projektivní metody pro řešení lineárních soustav se speciální maticí.
Kateřina Píchová -
Metody sebepoznání u adolescentů
Jaroslava Adamcová -
Projektivní metody v praxi poradenského psychologa
Viktor Belák -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová