Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace – Bc. Marek Kareš
Bc. Marek Kareš
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marketing Communications' Impact on the Lifestyle of Young Generation
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace“ se zabývá vlivy současných médií na dnešní mládež a marketingovou komunikací umístěnou na těchto médiích. V první kapitole práce jsou představeny druhy marketingové komunikace spolu s nejpoužívanějšími médii. Další kapitoly se zabývají současnou společností se zaměřím na životní styl mládeže a vlivem médií a marketingové …víceAbstract:
The Bachelor Thesis „Marketing Communications' Impact on the Lifestyle of Young Generation“ deals with the impacts of the contemporary media on today's teen-agers and the marketing communication placed in these media. In the first chapter various kinds of the marketing communication together with the most wildy used media are presented. The next chapters dealing with the contemporary society are focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xqeql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová