Návrh produktu metodou Running Lean – David Maralík
David Maralík
Bakalářská práce
Návrh produktu metodou Running Lean
Product Design by Running Lean method
Anotace:
Cílem bakalářská práce je analyzovat problematiku návrhu a uvedení softwarových produktů na trh metodou Running Lean a na jejich základě vytvořit metodiku pro konkrétní společnost pro uvádění jejich produktů na trh. V úvodu práce je představena zkoumaná společnost a upřesněna celá této bakalářské práce. V teoretické části jsou představeny specifika uvádění softwarových produktů a metodiky, které se …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the issue of designing and placing software products on the market by Running Lean method and on this basis, to develop a methodology for a particular company forplacing their products on the market. In the introduction, there is introduced the studied company and specified the structure of this thesis. In the theoretical part, there are presented the specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35284
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Dagmar Matznerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35284
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors leading to migration of women from the North to the South of Ghana. The case of “Kayayei” (head potters) in the market of Accra
Bernard Tutu Ampofo -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová