David Maralík
Bachelor's thesis
Návrh produktu metodou Running Lean
Product Design by Running Lean method
Abstract:
Cílem bakalářská práce je analyzovat problematiku návrhu a uvedení softwarových produktů na trh metodou Running Lean a na jejich základě vytvořit metodiku pro konkrétní společnost pro uvádění jejich produktů na trh. V úvodu práce je představena zkoumaná společnost a upřesněna celá této bakalářské práce. V teoretické části jsou představeny specifika uvádění softwarových produktů a metodiky, které se …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the issue of designing and placing software products on the market by Running Lean method and on this basis, to develop a methodology for a particular company forplacing their products on the market. In the introduction, there is introduced the studied company and specified the structure of this thesis. In the theoretical part, there are presented the specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35284
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: David Říha
- Reader: Dagmar Matznerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35284
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Factors leading to migration of women from the North to the South of Ghana. The case of “Kayayei” (head potters) in the market of Accra
Bernard Tutu Ampofo -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová